نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قار...

  رفع بوی بد دهان در روزه داران یکی از مشکلاتی که اکثر روزه ‌داران در ماه مبارک رم...

  غذاهایی که از ریزش موها جلوگیری می کند‎ برای برخی افراد ریزش موها به دلیل ژنتیکی بودن این ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روشی بامزه برای غلبه بر خوردن عصبی پایگاه خبری لقمه: خوردن عصبی مشکل میلیون ها انسان مانند شما است. اگر از نوسانات رژیم غذایی خسته شدید و می خواهید از شر خوردن عصبی خلاص شوید، یک راه به شما معرفی می کنیم که بدون غذا خود را آرام کنید.
جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.
قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
کنترل تغذیه نوجوانان نوجوانی دوره‌ رشد است. برای همین تغذیه در این دوران از اهمیت زیادی برخوردار است. بدن نوجوانان برای رشد کافی نباید با کمبود مواجه شود. اما در این سن تقریباً همه چیز پیچیده می‌شود حتی تغذیه.