نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تصفیه یونهای آب برای قلب مضر است یک متخصص تغذیه گفت: ‌‌آبهایی که توسط تصفیه‌کننده‌ه...

  روغن‌ زیتون را حرارت ندهید کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که...

  11 عامل تغذیه‌ای اثرگذار بر افسردگی افسردگی یكی از شایع‌ترین مشكلات بهداشت روان است. ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردن هندوانه برای این افراد ممنوع یک متخصص طب سنتی با اشاره به خواص هندوانه گفت: هندوانه میوه‌‌ای است که میزان بالایی سدیم و پتاسیم دارد به همین دلیل از بدن در برابر بیماری‌های مختلفی مانند آسم،سکته قلبی و برخی سرطانها مانند سرطان روده و پروستات محافظت می‌کند.
بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
نان‌های رژیمی هم چاق می‌كند این روزها وقتی برای خرید نان به برخی از نانوایی‌های فانتزی سری می‌زنیم، با انواع مختلفی از نان‌های حجیم یا نازك و ترد شده‌ای كه حاوی سبوس یا دانه‌هایی چون كنجد، شاهدانه، زیره، مغز آفتابگردان، جو، چاودار یا برخی سبزیجات خشك هستند، مواجه می‌شویم.
غذاهایی که چربی اضافی بدن تان را از بین می برند! اگر بدانید چه چیزهایی برای کاهش وزن مفید تراست و چه غذاهایی چربی ها را می سوزانند بهتر و راحت تر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.