نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کربوهیدراتها چاق نمیکنند/ شمارش کالری اشتباه است ادعاهای ضرر چربی‌های اشباع شده برای قلب، مصرف ٥ وع...

  خواص آب گیلاس آب گیلاس نه‌ تنها نوشیدنی خوش‌طعمی است بلکه فوائد ...

  5 غذایی که جلوی طول عمر ایرانی‌ها را می‌گیرد در اثر سوءتغذیه‌ای كه ما در ایران داریم هورمون‌های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
رژیم غذایی ویژه دوران بارداری شرایط بدنی و وضعیت تغذیه ای مادر در دوران قبل و در حین بارداری می تواند بسیار مهم باشد و در انتها به یک بارداری خوب منجر شود، که یکی از تصمیم های صحیح این است که خانم ها در قبل از بارداری وضعیت بدنی خود را اصلاح کنند.
چه بخوریم تا خوب بخوابیم؟ یک کار‌شناس تغذیه مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر این که شام را باید قبل از ساعت ۹ شب صرف کرد، تاکید کرد: هنگام صرف شام باید از مصرف زیاد غذاهای حاوی چربی و کربوهیدرات خودداری شود.