نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چای تخمیری کامبوجا یک نوشیدنی شفابخش این روزها محبوبیت قارچ کامبوجا در میان دوستداران و...

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

  صحیح و سالم پیر‌ شوید هیچ کس نمی‌تواند از پیری فرار کند، هرچند می‌شود با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه می توانیم روزی 50 گرم تولید زباله خود را کاهش دهیم؟ اولین قدم در مدیریت پسماند و زباله آنست که دورریزها را کم کنیم و از مواد و کالاها درست استفاده کنیم.
زنجبیل میل جنسی را کم می‌کند یا زیاد؟ متخصصان طب سنتی اعتقاد دارند زنجبیل، هم می‌تواند تقویت‌‌کننده نیروی جنسی باشد و هم تضعیف‌کننده آن.
مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.