نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا در ایران پایگاه خبری لقمه: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیا...

  امکان جلوگیری از سرطان کبد با مصرف گوجه فرنگی پایگاه خبری لقمه: بر اساس نتایج به دست آمده در تحق...

  عادت‌های سلامتی که علم آنها را تایید نکرده است همیشه حق با مادرانمان نیست. مادران همیشه می گویند ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش وزن به کمک مصرف منظم سبزی ها تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف منظم سبزی می‌تواند به افراد در کنترل کالری کمک کند.
غذاهای باکلاس چگونه بدن را به تباهی می‌کشاند؟ موادغذایی و تنقلات بی‌ارزشی در افراد جامعه ما به وفور مصرف می‌شود؛ تغذیه نامناسب امروزه عامل بروز بسیاری از مشکلات مانند بلوغ‌های زودرس, رنگ‌های پریده, بی‌اشتهایی, تیک‌های عصبی, افسردگی‌ها و اعصاب‌های به هم ریخته است.
شلغم غذای مغز و اعصاب یک کار‌شناس صنایع غذایی با بیان این مطلب که شلغم دارای بسیاری از ویتامین‌ها از جمله A، B۱، B۲، B۳، C گفت: شلغم دارای مواد معدنی از جمله آهن، ارسنیک، پتاسیم، روبیدیم، سدیم، فسفر، کلسیم، گوگرد می‌باشد.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.