نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تخم مرغ را به صورت کامل مصرف کنید لقمه: افراد بسیاری از مصرف تخم مرغ به صورت کامل، پ...

  بهترین وقت برای نوشیدن قهوه یا چای چه زمانی است؟ به گفته استیون میلر که دانشجوی دکترای عصب‌شناسی اس...

  مواظب میزان مصرف مکمل آهن باشید از آن جا که خانم‌ها و دخترخانم‌ها شنیده‌اند که مصر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۶ ترفند ارزان برای سفید شدن دندان‌ها پایگاه خبری لقمه: سفید کردن دندان با ۶ راهکار خانگی و بدون هر گونه ترفند گران قیمت و پر دردسر امکان پذیر است.
چگونه با زیره لاغر شویم مصرف بیش از حد کالری عامل اصلی چاقی است و زیره می‌تواند با خاصیت شکستن مولکول چربی و پیشگیری از ترشح برخی هورمون‌ها سبب کاهش وزن شود.
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.