نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شکلات را تقسیم کنید تا خوشمزه‌تر شود! پژوهش محققان دانشگاه ییل حاکی از آن است که خوردن ش...

  وقتی بیماریم چه بخوریم؟ وقتی که بیمار هستید، داشتن یک رژیم غذایی صحیح و سا...

  چاقی و اضافه وزن کبد را پیر می‌کند پزشکان هشدار دادند: اضافه وزن موجب فرسودگی سریع ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
اسفناج شما را لاغر می کند محققان اظهار کرده اند که مصرف اسفناج نه تنها برای سلامت بدن مفید است بلکه به کاهش وزن کمک می کند.
چگونه ماندگاری مواد غذایی را بیشتر کنیم؟ هر روزه حجم بالایی ازخوارکی‌ها در سراسر جهان دور ریخته می‌شوند در حالی که بسیاری از همین مواد را می‌شد با نگهداری صحیح بیشتر و بهتر استفاده کرد. راههای نگهداری صحیح برخی از این مواد را در ادامه بخوانید.