نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بعد از غذا سالاد نخورید مصرف سالاد بهتر است قبل از غذا باشد که هم از پرخور...

  تاثیر كفیر بر پوست و مو یكی از نوشیدنی‌‌های بسیار مفید كه در بحث تغذیه بسی...

  غذاهای ضد سرماخوردگی همان طور که می‌دانید رژیم غذایی و سبک زندگی در ابت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه 100 سال عمر ‌کنیم؟ «الهی پیر شی مادر!» حتما شما هم بارها و بارها این دعا را از زبان مادربزرگ‌ها و مادرها شنیده‌اید. همه دوست دارند که عمر طولانی و در سلامت کامل داشته باشند. اما هر کسی این بنیه را ندارد.
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
کشاورزی و امنیت غذایی؛ اولویت مهم امنیت ملی شواهد نشان می‌دهند كه با توجه به قابلیت‌های تولیدی كشور در صورت تحقق الزاماتی چون توسعه روستایی، توسعه كشاورزی از جمله افزایش عملكرد محصولات در واحد سطح، افزایش بازده آب و خاك، كاهش ضایعات تولیدی، اصلاح الگوی تغذیه كشور امكان نیل به یك امنیت غذایی پایدار در سطح كلان وجود دارد.
احیای برجام و نوزایی صنعت گردشگری ایران پایگاه خبری لقمه: احیای برجام و رفع تحریم‌ها و همزمانی با فروکش کردن بیماری کرونا در سطح جهانی، گردشگری ایران را در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد تا این صنعت با احیای بازار بین‌المللی خود، فرصتی برای بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های داخلی را هم بدست آورد.