نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه نوع روغن زیتونی بخریم؟ روغن زیتون به دلیل دارا بودن چربی‌های غیراشباع، سا...

  هشدار معاون سازمان غذا و دارو در مورد مصرف نمکهای صنعتی معاون غذای سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف نمکهای ...

  با حساب و کتاب غذا بخورید تا چاق نشوید پرخوری نکردن مهارتی می خواهد که به خودفردبرمی گردد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تقسیم بندی جالب افراد توسط کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: فوتبال بین المللی در جهان مثل ایران نیست كه هر وقت یك تعطیلاتی برسد همه می روند شمال؛ شما باید یك تصمیمی را چهارشنبه بگیرید بعد بگویید دو شنبه برمی گردیم. نه این طوری نیست.
میوه های دارای کالری منفی کدامند؟ بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند، بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟ آیا این میوه ها را می شناسید؟
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
مواد غذایی ممنوع برای کودکان زیر یک سال غذای كمكی خانگی كه در خانه تهیه می شود بر آنچه كه به صورت تجاری و در قوطی های آماده در دسترس خانواده ها قرار می گیرد ارجحیت دارد.