نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  16 ماده‌ غذایی پاییزی برای لاغری مسلماً هیچ ماده‌ی غذایی معجزه آسایی وجود ندارد که ...

  بر اساس گروه خونی‌تان غذا بخورید تحقیقات نشان داده افرادی که گروه‌های خونی مشابه دا...

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
یک راهکار ساده برای افزایش خود‌کفایی روغن پایگاه خبری لقمه: حدود 90 درصد روغن مصرفی مردم از طریق واردات تامین می‌شود و رشد قیمت‌های جهانی هم میزان خروج ارز از کشور را برای تأمین دانه‌های روغنی، هر روز بیشتر می‌کند، این در حالی است که متوسط مصرف روغن در کشور ما 2 برابر استاندارد جهانی است.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.
پوستی بدون چروک می‌خواهید؟ بخوانید خوردن کاکائو و سویا یا خوابیدن به پشت و استفاده از عینک، بافت‌های پوستی را قوام می‌بخشد و از پیدایش چین و چروک جلوگیری می‌کند.