نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عادات ممنوعه بعد از صرف غذا به خاطر اینکه باید به معده‌تان فرصتی بدهید تا غذای...

  مصرف گوشت سفید در كاهش فشار خون بالا موثر است گوشت‌های قرمز و سفید تامین كننده پروتئین و آهن مور...

  خواص سرکه بالزامیک سرکه بالزامیک چند سالی است در کشور ما محبوبیت یافت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

صبحانه را با هم بخورید بسیاری از آداب و عادات زندگی در خانواده شكل می‌گیرد. بسیاری از آداب و عادت شكل گرفته در خانواده تعیین‌كننده میزان سلامت​ و شادابی یا بیماری و افسردگی افراد است. بسیاری از شاخصه‌های سلامت​ یا نشانه‌های بیماری زودگذرند و بسیاری دیرپا و مزمن.
دلیل لاغری ناگهانی چیست؟ لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
آیا لواشک‌ها و آلوچه‌های ترش از میوه تهیه می‌شوند؟ در تمام سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی، قفسه‌ای پر از انواع تنقلات ترش دیده می‌شود که کمتر کسی با دیدنشان دهانش آب نمی‌افتد.