نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  موادغذایی بی‌ضرر و کشنده برخی از مواد غذایی برای سلامتی مفید اما به دلایلی...

  چگونه از وارفتن كوفته تبریزی جلوگیری کنیم اگر اولین بارتان است که کوفته درست می کنید حتما با...

  تركیب فست فود با قهوه كشنده است لقمه: اگر عاشق خوردن فست فود هستید از این پس مراقب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه خوراکی‌هایی شکم را صاف و کدام شکم را چاق می کند؟ همه ما می‌دانیم که ورزش کردن باعث شکل گرفتن و سفت شدن عضلات بدن می‌شود اما بعد از کرانچ‌های بی‌شمار و دراز و نشست‌های نفس گیر، بعضی وقت‌ها می‌بینید شکم‌تان آنطور که باید سفت نشده و حسابی لج‌تان می‌گیرد!
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
خطرات سس‌ و فست‌فودها برای مبتلایان به آسم آسم بیماری التهابی و انسدادی راه‌های هوایی است که با سرفه‌های مکرر، خس‌خس سینه، تنگی نفس، محدودیت فعالیت و افزایش دفع خلط به دنبال تماس با دود سیگار، مواد نگهدارنده و رنگی موجود در سس‌ها، فست‌فودها،‌ ژله و بستنی ایجاد می‌شود.
تیرگی دور چشم را با این دمنوش درمان کنید دمنوش گل داوودی دارای خواص متعددی است که در حفظ سلامت بدن موثر است.