نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تربچه بخورید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید مصرف منظم سبزیجات علاوه بر سلامتی بدن و نشاط و تند...

  آدامس می‌تواند به کنترل وزن کمک کند؟ به عقیده‌ متخصصان پژوهش‌های گسترده تری نیاز است تا...

  بخور نخورهای شب امتحان امسال روزهای امتحان کمی زودتر از همیشه فرارسیده‌ان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
احیای برجام و نوزایی صنعت گردشگری ایران پایگاه خبری لقمه: احیای برجام و رفع تحریم‌ها و همزمانی با فروکش کردن بیماری کرونا در سطح جهانی، گردشگری ایران را در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد تا این صنعت با احیای بازار بین‌المللی خود، فرصتی برای بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های داخلی را هم بدست آورد.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
بمب انرژی شوید موادغذایی بر میزان انرژی و خلق و خوی ما تأثیرات متفاوتی برجامی‌گذارند. آگاهی به اینكه در هر دوره و زمانی چه موادی را در سبد غذایی خود قرار دهیم كمك خواهد كرد كه با آسودگی خاطر و در شرایط بهتری فرد بتواند از آن مرحله عبور كند. برای مثال تأكید می‌شود كه مصرف سیب در طول روز افراد را از افسردگی دور نگه می‌دارد.