نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  1۰ نکته ضروری بهداشتی برای تهیه غذای نذری یک کارشناس تغذیه ۱۰ نکته بهداشتی ضروری را برای حفظ...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

  برای جلوگیری از چاقی در تعطیلات نوروز چه کنیم؟ یک کارشناس تغذیه گفت: برای جلوگیری از چاقی و اضاف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
آیا «کوکاکولا»یک کالای صهیونیستی است کمپانی «کوکاکولا» با شعار تامین آسایش مردم متولد شد و اکنون پس از ۱۲۵ سال به بحران آب دامن می‌زند، در کشتار مردم فلسطین با اسرائیل همکاری می‌کند، کارگران را در کلمبیا می‌کشد و در هند به کوکای قاتل معروف شده است.
چرا در میانسالی دچار افزایش وزن می شویم؟ افزایش وزن در دوران میانسالی یک مشکل مرسوم و مبتلا، به ویژه در جامعه ی شهری است. بسیاری از افراد به موازات افزایش سن، وزن شان نیز افزایش می یابد و در نهایت ممکن است در حوالی 40 سالگی دچار چاقی و اضافه وزن گردند.
کنترل پُرمویی در زنان با تغذیه هیرسوتیسم به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن موهای زائد و ناخواسته در صورت و بخش‌های مختلف بدن می‌روید که معمولاً این موها ضخیم و تیره هستند.