نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراكی‌های مفید برای مو میوه‌ها و سبزیجاتی كه برای سلامت مو مفید هستند را ...

  نذورات داغ را در ظروف یکبار مصرف نریزید یک متخصص تغذیه با هشدار نسبت به عوارض استفاده از ظ...

  رژیم غذایی دشمن مغز را بشناسید رژیم غذایی سرشار از قند برای مغز مضر است.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
طعم بی رقیب غذاهای ایرانی انگشت‌هایی كه قبلا با آبگوشت‌های چرب و پردنبه خورده می‌شد و دل‌هایی كه قبلا برای قورمه‌سبزی‌های جا افتاده و خوش‌عطر غنج می‌رفت، حالا با پیتزاهای رنگ و وارنگ خورده می‌شود و برای لازانیا، سوشی و تاكو از حال می‌رود.
خوراکی‌هایی برای کاهش کالری و کاهش وزن تعادل و تناسب اندام در یک سبک زندگی سالم رویای هر فرد است، اما به سختی می توان بدن را وادار به تغییر عادات ناسالم کرد.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.