نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه مناسب برای بهبود سندرم پیش از قاعدگی لقمه: سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، مجموعه‌ای از علائ...

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  7عارضه مهم بی‌توجهی به مصرف نمک یددار یک فوق تخصص غدد با تاکید بر اینکه کمبود ید پس از ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش سن ابتلا به دیابت/ 65 درصد تهرانی‌ها دچار اضافه وزن و چاقی رییس پژوهکشده غدد درون‌ریز و متابولیسم کشور ضمن اشاره به عوامل خطر موثر در بیماری‌های متابولیک، نسبت به کاهش سن ابتلا به دیابت در کشور هشدار داد.
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
آموزش دوخت سرویس دم‌کنی در این متن ما به آموزش یکی ازدم کنی ها می پر دازیم و شما در سایزهای دلخواه ومتفاوت میتوانید درست کنید.
سفری شیرین در نوروز، با شیرینی ها و نان های محلی گیلان استان گیلان یکی از استان های سرسبز شمالی ایران است که علاوه بر جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوان آن که شهره عام و خاص شده ، غذاها، نان ها و شیرینی های محلی و سنتی این استان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.