نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا پوست این میوه ضد سرطان است میوه‌هایی که رنگدانه‌های قرمز دارند اعم از هویج، گ...

  قطع نمک از عوامل افزایش خطر بیماری‌های قلبی و سکته دانشمندان هشدار دادند که قطع کردن مصرف نمک، می‌تو...

  رابطه خام‌خواری با خنگ بودن اجداد انسان! اجداد انسان تا زمانی که یاد بگیرند غذا را می‌توان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه آشپزی کنیم تا غذا چاقمان نکند! ازآنجایی که کنترل جذب کالری یکی ازمهمترین جنبه های برنامه کاهش وزن است وفرد نباید به دلیل طعم مطبوع غذا این مسئله را نادیده بگیرد . شما می توانید با محدود کردن کالری مصرفی ازغذاهای مطبوع لذت ببرید .
سبزیجات اکسیر جوانی‌ و داروی کاهش وزن کدام هستند؟ سبز رنگ شادی و نشاط است. وقتی میوه و سبزیجات سبز رنگ را به آشپزخانه می‌آورید علاوه بر خوشحالی بیشتر، به سلامت بدن‌تان کمک می‌کنید.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.