نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اطلاعات کلی از آووکادو Avocado پایگاه خبری لقمه: هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشت...

  ویتامین D و بیماری سل

  مراقب باشید سرطان نخورید... زندگی ماشینی و مدرن و نداشتن دقت كافی برای تهیه غذ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آویشن چاشنی معطر و ضدعفونی‌کننده گیاه آویشن کلکسیونی از خواص مفید برای سلامت بدن و حاوی انواعی از املاح معدنی و ویتامین‌ها است که برای تامین انرژی بدن و تقویت حس سلامتی سودمند هستند.
من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
جنسینگ ایرانی بخورید! بررسی ها نشان می دهند یکی از اصلی ترین فایده های سیاه دانه در بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت آن است، به طوری که حتی در بیماران مبتلا به صرع نیز مصرف آن سبب کاهش حملات تشنج می شود.
شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به نشانگر تغذیه ای توجه زیادی داشته باشند پایگاه خبری لقمه: کارشناس تغذیه واحد مدیرت نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران از شهروندان خواست تا هنگام خرید محصولات غذایی به اطلاعات روی جلد محصولات دقت کنند.