نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  به بچه‌های لاغر، ‌بستنی بدهید خیلی از والدین از بدغذا بودن یا کمبود وزن بچه‌های ...

  پرتقال از عفونت های ویروسی جلوگیری می‌کند ویتامینC یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است؛ به ...

  رژیم غذایی برای رفع خستگی های همیشگی/به هنگام وارونگی و ایستایی هوا، کم خون ها در خطرند یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت رعا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تعیین جنسیت جنین با تاثیر میوه و سبزیجات دنبال كردن یك رژیم غذایی خاص و درست به زوج‌های جوان كمك می‌كند توانند جنسیت كودك خود را تا حد زیادی تعیین كنند.
چرا بی دلیل چاق می شویم؟ شاید شما هم از افرادی هستید که احساس می‌کنید جدیدا بدون دلیل چاق شده اید. افرادی زیادی در هنگام مراجعه به کلینیک های کاهش وزن ذکر می‌نمایند که در ماههای اخیر بدون آن که تغییری در غذای خود داده باشند دچار افزایش وزن شده اند. واقعیت آنست که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین انرژی دریافتی و انرژی سوخت و ساز شما به هم بخورد.
جایگزین مناسب چیپس و پفک افراط و تفریط کودکان در مصرف غذاهای مضر سلامت یا غذاهایی که برای رشد او مفید هستند، به دغدغه‌ای برای والدین تبدیل شده است. یک متخصص تغذیه می‌گوید: ذائقه کودک را می‌توان با روش‌های مختلف و جایگزین کردن برخی مواد غذایی شکل داد.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.