نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیتزا و ساندویچ اختلال خواب می‌آورند یک روانپزشک گفت: مصرف غذاهای محرک، فلفل‌دار، فست‌ف...

  چه بخوریم تا ام اس نگیریم؟ بحران ویتامین دی این روزها در جماعت ایرانی به اوج ...

  هوای شیرینی خونتان را داشته باشید حتماً ضرب‌المثل «خونت را کثیف نکن» را بارها و باره...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از نگهداری حلیم و داغ کردن آن به شدت بپرهیزید یک متخصص بهداشت موادغذایی تاکید کرد: «یکی از غذاهای پرطرفدار در ایام ماه مبارک رمضان حلیم است که توصیه می‌شود برای خرید آن حتما به ظاهر مغازه یا رستوران، بهداشت کارکنان و داشتن کارت مجوز بهداشت و... توجه شود.»
پیاده روی ۱۵دقیقه ای بعد از غذا، خطر بروز دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد نتایج بررسی ها نشان می دهد، پیاده روی ۱۵ دقیقه ای مدتی کوتاه پس از صرف غذا بهترین راه برای پیشگیری از بروز دیابت نوع ۲ در بزرگسالان است.در حالی که خوابیدن یا نشستن برای تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از عوامل خطر در بروز این بیماری است.
رضوی: ناحیه های صنعتی باعث ثبات و بهره‌وری بیشتر مشاغل روستایی می شود معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:با ایجاد ناحیه صنعتی در دهستان‌های کشور بسیاری از صنایع تبدیلی که از محصولات روستایی استفاده می کنند در جوار روستاها فعال می شوند که باعث بهره وری بیشتر روستاییان خواهد شد.
غُلغُل قلیان قدغن! ۱۰-۱۲ سالی هست قلیان به یکى از سرگرمی‌های رایج در ایران به ویژه در میان جوانان و نوجوانان تبدیل شده است و هر چه هم وزارت بهداشت و پزشکان به جوانان توصیه می‌کنند ‌این عادت خطرناک را ترک کنند، بی‌تأثیر است.