نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه و سبزیجات ،دوستدار سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: سبزیجات و میوه ها از اهمیت بالای...

  نسخه طب سنتی برای دیابتی‌ها یک محقق طب سنتی گفت: «رزماری و پونه کوهی حاوی ترکی...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نشانه‌های فقر آهن/ قلبتان می‌کوبد؟ پریود سنگین دارید؟ فقر آهن یکی از شایع ترین مشکلات غذایی در دنیاست و زنان بیش از همه در خطر هستند. آهن برای تولید هموگلوبین نقش مهمی دارد.
چه چیزی پوست را پیر می‌‌کند؟ برخی همواره به دنبال کلید جادویی برای داشتن پوستی شاداب هستند غافل از اینکه رعایت برخی نکات ساده و کم خرج مانند خوردن میوه و سبزی تازه و رعایت رژیم غذایی بهترین نسخه‌ای است که می‌توان پیچید.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
زخم زبان سرطان می آورد! ماهیچه کوچک و سرخ رنگی که توانایی های بسیاری دارد و مانند یک دست، کارهایی را انجام می دهد که هیچ عضو دیگری در بدن انسان قادر به انجام آن نیست. این ماهیچه زبان نام دارد.