نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با خوراکی‌های سرطان‌زا آشنا شوید بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، ابتلا به 80 درص...

  به بچه‌های لاغر، ‌بستنی بدهید خیلی از والدین از بدغذا بودن یا کمبود وزن بچه‌های ...

  خوراکی هایی در نقش خمیر دندان اگر به دنبال داشتن دندان هایی سفید،محکم و سالم هس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطرناک ترین رژیم های کاهش وزن کدامند؟ مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.
سوزاندن چربی در زندگی کارمندی سوزاندن چربی‌های بدن فقط از طریق ورزش امکان پذیر است و باید میزان دریافتی و مصرفی با هم هماهنگ باشد.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
آیا لاغر شدن با آب امکان‌پذیر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی بابیان اینکه یکی از عادت‌های غذایی غلط در ایران نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف هر وعده غذایی است، گفت: «این عادت غلط غذایی ممکن است به‌مرورزمان باعث بروز کم‌خونی مخصوصاً در خانم‌ها شود چراکه با رقیق شدن شیره‌های گوارشی عمل هضم به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و همچنین ترکیبات موجود در چای مانع جذب برخی از املاح و مواد معدنی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آهن مخصوصاً آهن با منشأ گیاهی است.»