نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی نمی‌توانند شیر سویا مصرف کنند؟ افرادی که به پروتئین شیر گاو حساس هستند، نمی‌توانن...

  شیرینی خورها بخوانند! غالبا اکثر مردم به دنبال این هستند که چگونه از هوس...

  ۹ علت خون ریزی لثه را بشناسید افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، گاهی دچار خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
مصرف شیر هیچ جایگزینی ندارد از اصلی ترین عوارض مصرف نکردن یا حتی کم مصرف کردن شیر و دیگر فرآورده های لبنی در سنین پایین، ابتلا به کوتاه قدی و پوسیدگی دندان ها و در بزرگسالی پوکی استخوان است.
12 نوشیدنی مفید که شما را سرحال می کند لقمه: با این نوشیدنی ها که شامل مخلوط میوه ها یا تغییر خلاقانه لیمونادهای سنتی می باشد سر حال شوید.