نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حفظ تعادل وزن با مصرف میوه مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد که استفاده از م...

  نکاتی در خصوص تغذیه زنان باردار دکتر ربابه شیخ الاسلام تغذیه دوران بارداری را بسیا...

  درمان ۷ نوع بیماری با ۷ نوع میوه خشک بسیاری از مردم تلاش می کنند برای حفظ سلامت و پیش گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردن با لذت غذا همراه با یادآوری نعمت «عبادت» است بعضی از ائمه در اقوالشان هست که انگور را با لذت می‌خوردند؛ به اعتبار این که خداوند این مزه و این لذت را در آن نعمت قرار داده، لذا خود این خوردن، عبادت است.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
یک پرس دستمال کاغذی، ناهار مدل های معروف دنیا! یک پرس سالاد کاهو، چند برش هویج با یک بشقاب دستمال کاغذی! این وعده غذایی مدل هایی است که سال‌هاست عکس شان روی جلد مجله مد و زیبایی ووگ منتشر می شود.
جایگاه تولید و صادرات تولیدات کشاورزی ایران در آسیا و جهان پایگاه خبری لقمه: فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.