نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سبزی های ضد سرطان تحقیقات جدید در آمریکا نشان می‌دهد که گروهی از سبز...

  لیمو بخورید تا سکته نکنید! پژوهشگران آمریکایی و انگلیسی دریافتند که مصرف لیمو...

  غذاهای مفید برای حفظ سلامت كلیه‌ها پزشكان تاكید دارند، مراقبت از كلیه‌ها به اندازه مر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
آبلیموهای بی‌نام و نشان و قیمت‌های بی‌سر و سامان علی‌رغم تاکید سازمان غذا و دارو و انجمن صنفی صنعت آبلیمو مبنی بر پاک‌سازی بازار از آبلیموهای غیر استاندارد و تعیین قیمت مصوب، هنوز آبلیمو‌های بی‌نام و نشان زیادی در بازار به چشم می‌خورند.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.
رژیم غذایی که تاثیر بدی بر بدن ندارد پایگاه خبری لقمه: بسیاری از افراد در سراسر جهان از رژیم های سرشار از پروتئین مانند «رژیم آتکینز» برای کمک به تغییر وزن ناخواسته استفاده می کنند.