نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردنی‌های مفید برای کبد چرب از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش...

  عوامل موثر در سوء تغذیه در سالمندی پایگاه خبری لقمه: سوء تغذیه را می توان به عنوان تغ...

  سرکه سیب و تسکین سرفه‌های خشک نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان داده است سرکه سیب برای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
چربی های ترانس را بشناسید روغن‌های گیاهی که از دانه‌های روغنی گرفته می‌شوند، مانند بسیاری از خوراکی‌ها تاریخ مصرف دارند و باید در دمای خاصی آنها را نگه داشت.
سایز کمر و پای زنان چه اهمیتی دارد؟ رازهایی در مورد سلامت شما كه در آینه خانه‌تان می‌توانید به آنها برسید. همین حالا بلند شوید و سراغ آینه بروید و به خودتان نگاهی بیندازید. سعی كنید تصویری فضایی از خودتان در ذهن‌تان بكشید و ببینید فرم كلی بدن‌تان چگونه است.
می‌خواهید لاغر بمانید؛ این توصیه را جدی بگیرید تحقیقات نشان می دهند که خواندن برچسب مواد غذایی موجب پیشگیری از چاقی به ویژه در زنان می شود.