نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 غذایی که کلسترول خون را افزایش می‌دهند آیا رژیم غذایی شما برای سلامت قلب مناسب است؟ حتی ا...

  شیر موز یا شیر نارگیل ؟ شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است...

  امکان جلوگیری از سرطان کبد با مصرف گوجه فرنگی پایگاه خبری لقمه: بر اساس نتایج به دست آمده در تحق...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
اگر قصد استفاده چندباره از روغن سرخ کردنی دارید، بخوانید! هرچه مقدار رطوبت جذب شده توسط روغن و میزان رطوبت ماده غذایی بیشتر باشد، روغن زودتر تخریب می شود. هنگام سرخ کردن باید از بستن درب ظرف خودداری کرد زیرا باعث می شود رطوبتی که از غذا بخار می شود به داخل روغن برگردد.
مواظب خلال دندان باشید یک دندانپزشک گفت: خلال دندان جایگزین مسواک، نخ دندان و دیگر ابزارهای مناسبی مثل نخ دندان نیست و استفاده نادرست از آن به آسیب لثه منجر می‌شود.
افزایش میل و قدرت جنسی با مصرف این سبزی نشستن در جوشانده شنبلیله، جهت درمان ورم، چسبندگی و ترشحات رحمی، نرم‌كردن رحم سفت و ورم‌های سفت آن، بازكردن دهانه رحم و تسهیل زایمان و دفع جفت، مفید است. همچنین شنبلیله سبب افزایش میل و قدرت جنسی می‌شود.