نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم‌های فاقد کربوهیدرات‌ خطر سرطان را بالا می‌برند متخصصان حوزه‌ی تغذیه معتقدند برخی از رژیم‌های غذای...

  «تخم‌شربتی» را درست مصرف کنید تخم شربتی در عین حال که فوائد بسیاری برای سلامتی ...

  تاثیر مصرف تخم مرغ های غنی شده با اسید چرب امگا 3 بروی چربی ها و فشار خون پایگاه خبری لقمه: بالا بودن لیپید خصوصا بالا بودن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بسیاری از شرایط دیگر مصرف می کنند، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.
وضعیت بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان/هزینه برخی از اقلام سفره افطار چقدر است پایگاه خبری لقمه: شکل تغذیه با آغاز ماه رمضان تغییر می‌کند. تامین کالری مورد نیاز بدن یکی از ضروریات بوده که بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت روزانه هر فرد به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد.
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.