نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای غیر خانگی آهن کافی ندارند یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف ن...

  6 چیز بدی که در واقع برای تان خوب است! اگر تاکنون تحت تاثیر عقاید و باورهایی از قبیل آنچه...

  هشدار وزارت بهداشت در مورد مصرف نمک رنگی پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای خنگ کننده! شاید فکر می کنید هوش و استعداد ذاتی است و نمی توانید بیش از این باهوش شوید، اما بعضی از خوراکی ها کارایی مغزتان را تحت تاثیر قرار داده و شما را باهوش تر می کند.
آشنایی با ترسناک‌ترین دروغ‌ها و تقلب‌های رایج غذایی فهرست تقلب های رایج در مواد غذایی را بخوانید تا حواستان باشد هر خوراکی رنگ و لعاب داری را سر سفره تان راه ندهید. منظورمان از این مطلب این است که هشدار بدهیم چه کارهایی می شود برای تولید یک محصول غیراستاندارد انجام داد.
ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
ارتباط حذف ارز ترجیحی با افزایش قیمت کالاها/ چند درصد گرانی داریم؟ پایگاه خبری لقمه: بررسی ها نشان می دهد حتی با فرض اینکه تعرفه ها و عوارض گمرکی کاهش نیابد ولی ارز ترجیحی حذف شود، حداکثر تأثیر افزایش قیمت کالاها، ۱۷ درصداست نه ۷۰۰ درصد.