نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم لاغری برای این خانم ها ممنوع است پس از ابتلا به برخی بیماری‌ها و عدم تحرک لازم برخی...

  آشنایی با عوامل اصلی که مانع کاهش وزن می‌شوند لقمه: آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با وجو...

  مردان چه غذاهایی بخورند؟ برای داشتن یک رژیم غذایی سالم، بهترین راه گنجاندن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تنظیم نبض قلب با این خوراکی‌ها قلب یکی از اندام‌های مهم بدن است که اگر اختلالی در فعالیتش ایجاد شود، زندگی مختل یا تمام خواهد شد.
احیای برجام و نوزایی صنعت گردشگری ایران پایگاه خبری لقمه: احیای برجام و رفع تحریم‌ها و همزمانی با فروکش کردن بیماری کرونا در سطح جهانی، گردشگری ایران را در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد تا این صنعت با احیای بازار بین‌المللی خود، فرصتی برای بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های داخلی را هم بدست آورد.
از ابداع بسته‌بندی جدید تا مشهور شدن برند شیلا لقمه: برگ برنده ساندویچ شیلا، بسته‌بندی ویژه آن بود که به دلیل اندازه کوچکش و به این دلیل که باید دیده شود، به دنبال جعبه‌ای مخصوص گشتم، اما در اندازه‌هایی که می‌خواستم پیدا نکردم، بنابراین بسته‌بندی جدیدی ابداع کردم.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.