نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رازهای فریز کردن صحیح مواد غذایی کنسرو کردن و ترشی کردن یکی از راه های نگهداری سبزی...

  مضرات غذاهای چرب و شور برای دانش‌آموزان مصرف میان وعده و غذاهای شور بین دانش آموزان نه تنه...

  بهترین شیوه مصرف مکمل ها لقمه: وقتی ویتامین هایی چون آهن، روی، کلسیم و ... ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.
یازده نکته در مورد بهداشت در آشپزخانه آشپزخانه به دلیل فعالیت‌های گوناگونی که در آن انجام می‌شود، در صورت عدم رسیدگی به آن و عدم رعایت بهداشت، می‌تواند به یکی از آلوده‌ترین نقاط خانه تبدیل شود. آلودگی آشپزخانه و یا ظروف و وسائل موجود در آن، می‌توانند به آلودگی غذا و موادغذایی و در نهایت مسمومیت غذایی در افراد خانواده منجر شوند.
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.
بحران خشکسالی خوزستان چطور تشدید شد!؟ پایگاه خبری لقمه: صدور مجوز شالیکاری و انتقال تصمیم‌گیری در ارتباط با صدور مجوز سالانه کاشت برنج به نهادهای منطقه‌ای توسط هیأت وزیران، دولت را به بانی اصلی تشدید بحران آب در خوزستان تبدیل می‌کند.