نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه كودك خود را به خوردن سبزیجات تشویق كنیم؟ متخصصان تغذیه اطفال پیشنهاد می‌كنند كه اگر قصد دار...

  راهکارهای عملی کاهش مصرف نمک میانگین روزانه مصرف نمک در ایران 3 برابر استاندار...

  مصرف آب گوجه‌فرنگی موثرتر از نوشابه‌های انرژی‌زا کارشناسان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید ادعا کرد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راز خوشرنگ و خوشمزه تر شدن خورشت فسنجان می خواهیم فوت کوزه گری یک خورشت فسنجان بسیار خوشمزه و البته خوشرنگ را بر ملا کنیم که با شیوه ای بسیار ساده و باور نکردنی امکان پذیر است پس با ما همراه باشید :
نخستین همایش ایران و گردشگری خوراک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد پایگاه خبری لقمه: نخستین همایش «ایران و گردشگری خوراک در سده نو» صبح دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در سالن خلیج فارس پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
بیسكویت را بیشتر بشناسیم تاریخچه‌ تولید اولین نمونه‌های ویفر به قرن هفتم میلادی برمی‌گردد. در آن زمان، مردم اروپا به خصوص هلندی‌ها با ترکیب آرد ذرت یا گندم با کمی ‌‌شکر و کره حیوانی، ویفر تهیه می‌کردند.