نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه از وارفتن كوفته تبریزی جلوگیری کنیم اگر اولین بارتان است که کوفته درست می کنید حتما با...

  با خوراکی‌های سرطان‌زا آشنا شوید بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، ابتلا به 80 درص...

  خوردن عسل برای کودکان زیر یک سال ممنوع خیلی‌ها عسل را شیرینی بی‌ضرر می‌دانند و مرهم بسیار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قند خون را با این 5 ماده غذایی کنترل کنید پایگاه خبری لقمه: مصرف مواد غذایی غنی از فیبر یکی از راه‌های کنترل دیابت است. تحقیقات نشان می‌دهد فیبر موجود در مواد غذایی گیاهی روند افزایش قند خون را کند می‌کند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
هزینه ماهانه یارانه و کالابرگ برای دولت چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح اقدامات دولت برای حمایت از مادران باردار و کودکان تا 5 سال، گفت: ماهانه 32 هزار میلیارد تومان در قالب یارانه و کالابرگ هزینه می‌شود.
10 نکته برای هضم بهتر غذا خیلی مهم است که غذایی که می خورید و زمانی که آن را میل می کنید، از قبل معین باشد. خوردن غذاهای مشابه و زمان های مشخص در روز اثرات معینی بر روی سیستم گوارش شما دارد