نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  رژیم لاغری برای این خانم ها ممنوع است پس از ابتلا به برخی بیماری‌ها و عدم تحرک لازم برخی...

  مصرف زیاد پروتئین حیوانی به اندازه سیگار کشنده است پزشکان آمریکایی هشدار دادند که مصرف مقادیر زیاد پر...

  مواد غذایی پایین آورنده کلسترول خون لقمه: افزایش کلسترول خون یکی از عواملی است که جوام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این هندی‌های عجیب‌خور! پایگاه خبری لقمه: هندوستان سرزمین فرهنگ‌های عجیب و متفاوت است، اما این‌بار نگاهی داریم به غذاهای آن‌ها، غذاهایی که ممکن است حتی سلامتی انسان را به خطر بیندازد.
بحران خشکسالی خوزستان چطور تشدید شد!؟ پایگاه خبری لقمه: صدور مجوز شالیکاری و انتقال تصمیم‌گیری در ارتباط با صدور مجوز سالانه کاشت برنج به نهادهای منطقه‌ای توسط هیأت وزیران، دولت را به بانی اصلی تشدید بحران آب در خوزستان تبدیل می‌کند.
مونسان: نوروز آغازی برای بازیابی هویت سیاسی و اتحاد مردم منطقه علی اصغر مونسان گفت: نوروز یکی از کهن ترین آیین های بشری است که هیچ آیینی و هیچ اهریمنی نتوانسته آن را نابود یا کم رنگ سازد. آیینی که دین مبین اسلام هم از در همزیستی و همدلی با آن برآمد و گره ای مبنایی و مستحکم میان آنها زده شد.
آیا رژیم سیب و تخم‌مرغ لاغر می‌کند؟ رژیم غذایی «سیب» و کاهش 4 کیلوگرم وزن در 5 روز، رژیم لیمو و شکست دادن سرطان در 30 روز، با رژیم قارچ در هر 10 روز 3 کیلو لاغر شوید، رژیم تخم‌مرغ و عسل، رژیم قهوه، رژیم چای و خرما و .... این اسامی را بارها و بارها از زبان دوستان می‌شنویم یا در اینترنت می‌خوانیم.