نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سالم‌ترین مخلفات برای ساندویچ می خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چ...

  برنامه غذایی کارگران چگونه باید باشد؟ در کارخانجات، شرکت های بزرگ و غیره، که یک جمعیت، ب...

  توت فرنگی کلسترول خون را کاهش می‌دهد یک کارشناس تغذیه گفت: توت فرنگی کلسترول خون را کاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
در چای آب لیمو تازه بریزیم یا نه؟ متأسفانه گاهی برخی از افراد مانند کارمندان که چای بیشتری در طول روز مصرف می‌کنند، اصلاً حواسشان به اضافه دریافت کالری از طریق خوردن قند و شکر بیش از اندازه نیست و نمی‌دانند چرا وزنشان افزایش پیدا می‌کند.
خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای سلامتی خوب هستند لذا توصیه به مصرف آنها می شود ولی همین مواد غذایی سالم وقتی به مقدار زیاد مصرف شوند برای بدن مناسب نیستند و سبب مشکلاتی می شوند.
ده خاصیت مهم برای آشامیدن آب شاید شنیده باشید که نوشیدن چند لیوان آب در طول روز بسیار مفید است اما در این مطلب به برخی از فواید این کار را که شاید کمتر شنیده باشید اشاره شده است.