نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه های لازم برای تغذیه در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: درصورتی بارداری نتیجه ی موفقیت آ...

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  آشنایی با نیاز تغذیه‌ای بدن در فصل سرما با توجه به شروع زمستان و روزهای کوتاه و شب‌های سر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.
تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.
٩ ماده‌ی غذایی برای بهتر گذراندن زمستان راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 9 ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
با خوردن به جنگ چربی ها بروید اگر قصد دارید چند كیلویی لاغر شوید و در عین حال نمی‌خواهید تن به رژیم‌های سخت غذایی بدهید، این مقاله را مطالعه كنید. محققان و متخصصان تغذیه برای پاسخگویی به افرادی كه قصد لاغر شدن دارند مواد غذایی را معرفی كرده‌اند كه می تواند چربی‌های بدن را بسوزاند.