نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام گروه خونی خطر ابتلا به "دیابت" را افزایش می‌دهد؟ در یک بررسی جدید آمده است برخی از انواع گروه‌های ...

  مشخصات وعوارض رژیم‌های غذایی غلط رژیم‌های نادرست و غیر علمی در ابتدا بسیار جالب به ...

  نکاتی برای خوش مزه تر شدن سوپ جو 27 نکته برای اینکه سوپی خوشمزه‌تر و سالم‌تر بپزید....

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فلفل سیاه تند اما درمانگر بدون شک فلفل سیاه ادویه مورد علاقه همه نیست؛ اما افرادی از این ادویه استفاده می‌کنند و به آن علاقه دارند معتقدند که این ادویه بسیار دوست داشتنی است.
انتقاد یک خلبان از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما سرو می شود در پی انتشار گزارشی در ایسنا با عنوان «چرا دیگر در هواپیماها آبگوشت سرو نمی‌شود؟»، خلبان یکی از شرکت‌های هواپیمایی در تماس با این خبرگزاری از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما برای مسافران و گردشگران سرو می‌شود، انتقاد کرد.
۱۵ نکته برای تغذیه ای بهتر محققان برای تغذیه ای بهتر ۱۵ نکته را توصیه می‌کنند از جمله اینکه در چای دارچین ریخته شود، گوجه با پوست خورده شود، با افزودن سیر در غذاها آشتی شود و در نهایت در فلفل پاش کمی زردچوبه ریخته شود.
میوه های ممنوعه برای دیابتی ها/دیابتی ها شیر را از برنامه غذایی حذف نکنند یک عضو هیات علمی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیش از 10 درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می دهند، شیوه زندگی مردم را علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت دانست و تاکید کرد:« ذائقه کودکان ما از سنین کم به مصرف مواد شیرین آشنا می شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنند.»