نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تعریف و اثرات اختلالات خوردن پایگاه خبری لقمه: اختلالات خوردن دسته ای از اختلال...

  کاهش سیستم ایمنی بدن و انرژی با حذف گوشت از برنامه غذایی یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور هشدار ...

  خطر سحری نخوردن چیست؟ پایگاه خبری لقمه: متخصص داخلی با تأکید بر اینکه با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
شما هم استعداد چاقی دارید؟ بیشتر افراد چاق معتقد هستند که هیچ قصوری در چاق شدنشان مرتکب نشده‌اند و این استعداد ژنتیکی و خانوادگی آن‌هاست که باعث ایجاد چاقی شده است.
٩ ماده‌ی غذایی برای بهتر گذراندن زمستان راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 9 ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.