نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان ریزش مو با مصرف تخم کدو هنگامی که زنان یا مردان شروع به از دست دادن موهای ...

  روش‌ های طبیعی برای دفع سنگ کلیه یکی از دردناک‌ترین علت‌های مراجعه به بیمارستان‌ها ...

  10 نکته تغذیه سالم برای افراد بالای 65 سال پایگاه خبری لقمه: انتخاب غذای سالم هوشمندانه ترین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟ متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا کودهای غیراستاندارد مطرح می‌شود و کارشناسان از مردم می‌خواهند مثلا در تهران سبزیجات مصرف نکنند.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
رژیم غذایی زنانه! مصرف مكمل‌های روغن ماهی به مدت 10 سال، خطر ابتلا به سرطان سینه را كاهش می‌دهد.