نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  عوامل موثر در سوء تغذیه در سالمندی پایگاه خبری لقمه: سوء تغذیه را می توان به عنوان تغ...

  لبنیات کم چرب‌ تر ‌کلسیم بیشتر همه می‌دانند دریافت کلسیم برای حفظ سلامت بدن ضروری...

  هویج بستنی یا فالوده بستنی؟ در این روزهای گرم وقتی تشنه می‌شویم، حاضریم از هر ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا ناگهان لاغر می شویم لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.
پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.
نوشیدن نوشابه گازدار و ۱۰ بلایی که سرمان می‌آید پایگاه خبری لقمه: تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران‌ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.
آیا شیر و لبنیات چاق کننده هستند؟ اگر شما هم فردی درگیر رژیم غذایی و برنامه‌های کاهش وزن باشید بدون شک این جمله را شنیده‌اید که لبنیات چاق می‌کنند! اما اگر این حرف‌ها باعث شده شما هم شیر و لبنیات را از زندگی‌تان بیرون کنید ما خبر خوبی برای شما داریم.