نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواظب میزان مصرف مکمل آهن باشید از آن جا که خانم‌ها و دخترخانم‌ها شنیده‌اند که مصر...

  اگر از یبوست رنج می برید، بخوانید اگر به یبوست مبتلا هستید حتما به پزشک مراجعه کنید ...

  اگر می‌خواهید بچه دار شوید، ناگت نخورید! نتایج پژوهش جدیدی که در مجله‌ی پزشکی Diabetologia ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد روغن زیتون باعث چاقی می شود دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه كشور با بیان اینکه افزودن برخی مواد به سالاد موجب افزایش کالری سالاد می شود تاکید کرد:« برخی معتقدند اضافه کردن روغن زیتون به سالاد از یبوست جلوگیری می کند اما یادمان باشد روغن زیتون به هیچ وجه خاصیت لینت دهنده ندارد و مصرف روغن زیتون می تواند موجب چاقی شود.»
حفظ خونسردی با نعناع گرچه در گذشته استرس آنقدرها هم شایع نبود، اما طب سنتی نسخه‌های ضداضطراب موثری دارد که می‌تواند در قرن بیست و یکم به کمک شما بیاید تا بار دیگر لذت آرامش را بچشید.
نمکدان ها را بشکنید! معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان میزان مصرف روزانه نمک در میان خانوارهای کردستانی را سه گرم بیشتر از نیاز بدن به مصرف این ماده دانست و نسبت به تبعات مصرف بی رویه این ماده هشدار داد.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.