نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  فندق، گردو، بادام و پسته باعث حساسیت در کودکان می‌شود متخصص کودکان و نوزادان گفت: 11 درصد از کودکان مبتل...

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.
کالبد شکافی یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای مضر دنیا شاید کم‌ضررترین بخش پیتزا به‌دلیل وجود مقدار کم ویتامین C سس قرمز آن باشد.
رژیم بسیار خطرناک خام خواری خانم‌هایی که باردار یا شیرده هستند، باید چنین رژیم‌هایی را با نظر پزشک خود ادامه دهند تا مشکلی برای خود و فرزندشان به وجود نیاید.