نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این مواد از ریزش مو جلوگیری کنید ریزش موها به عوامل مختلفی بستگی دارد که با استفاده...

  وزارت بهداشت اسناد آلودگی میکروبی «دماوند» را منتشر کرد+ عکس مدیران سازمان غذا و دارو با ارائه مستندات جدید، از...

  ضرورت گنجاندن فیبر در رژیم غذایی/میوه و سبزیجات بخورید در حالیکه فیبر برای هضم مناسب، کنترل وزن و سلامت ع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اگر اضافه وزن دارید، بخوانید کاهش وزن به ویژه در ناحیه شکم از طریق رژیم غذایی یا ورزش و یا هر دو این عوامل، موجب بهبود چشمگیر در کیفیت خواب افراد می شود.
برای داشتن شکمی تخت، خوردن این مواد غذایی را از یاد نبرید اگر می‌خواهید همیشه اندامی متناسب و شکمی تخت داشته باشید، خوردن این مواد غذایی را از یاد نبرید.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟