نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عرضه غذاهای بسته‌بندی فاقد مشخصات ممنوع! معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزییا...

  سیب معجونی برای درمان بسیاری از دردها سیب از جمله میوه‌هایی است که در همه فصل‌های سال بی...

  بیماری‌ها را به دست اکالیپتوس بسپارید تب، سرفه، کیپ شدن بینی، عفونت ادراری، روماتیسم، نی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاربردهای دیگر روغن زیتون در خانه همیشه یک بطری روغن زیتون در آشپزخانه موجود است که معمولا برای سالاد و پخت و پز استفاده می‌شود با این حال روغن زیتون را می‌توان در موقعیت‌های مختلف و برای امور مختلف دیگری نیز استفاده کرد.
فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
طب مدرن یا سنتی؛ کدام‌یک دوای دردهای امروز ماست؟ پایگاه خبری لقمه: دردهای عجیبی از راه رسیده است. می‌گویند پزشکی مدرن از درمان عاجز است. آیا طب سنتی ممکن است بتواند کاستی‌های علم مدرن را جبران کند؟