نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نوشیدنی‌هایی برای تامین آب بدن ورزشکاران یادتان باشد که باید در حین ورزش و البته قبل از آن ...

  کدام نوع از بستنی ها مفید ترند؟ حسی که خوردن بستنی به فرد می دهد حس خوشایندی است و...

  غذاهایی که دندانپزشکان هرگز نمی خورند! دندان پزشكان به جای مصرف فرآورده‌هایی مانند ذرت حج...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکته های کلیدی و ساده : بدون رژیم گرفتن، وزن خود را کاهش دهیم هر چند رژیم های غذایی لاغری بسیاری وجود دارند که ممکن است بتوانند به شما کمک کنند وزنتان را کم کنید اما این برنامه های غذایی در عین حال احساس شدید گرسنگی را به همراه دارند و ولع خوردن را پس از مدتها افزایش می دهند.
بختک غذای فست فودی بر غذای خانگی پایگاه خبری لقمه: زندگی مدرن موجب شده است تا از خانه ها بوی قورمه سبزی و دیگر غذاهای سنتی کمتر به مشام برسد. برخی از مردم مجبورند در فست فود ها یا رستوران که مشخص نیست از چه ترکیباتی استفاده می کنند، غذا بخورند.
وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.