نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با علائم فقر آهن فقرآهن یکی از مشکلات شایع در بین زنان است که باید...

  مروری بر برخی خواص دارویی و درمانی زالزالک زالزالک میوه‌ای پاییزی است که این روزها در بازار م...

  مغز با صبحانه بیدار می‌شود همواره شنیده‌ایم که پزشکان از صبحانه به عنوان مهم‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گردشگر روس: مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نوازند دندانپزشک روس که به همراه قطار گردشگری در تور رفت و برگشت یک روزه تهران - شمال (سوادکوه) شرکت کرده بود، گفت: مسافرت به ایران و بویژه استان مازندران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.
روش های تنظیم ساعت شکم! چقدر با چرخه بیولوژیک گرسنگی و سیری آشنا هستید؟ آیا شما هم یکی از آنها در وجود خودتان دارید؟ نتایج تحقیقات نشان می دهند اعصاب شکم براساس ساعت مشخصی کار می کنند و در زمان های خاصی از روز غذا خوردن را محدود می کنند.
آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
خطرات سس‌ و فست‌فودها برای مبتلایان به آسم آسم بیماری التهابی و انسدادی راه‌های هوایی است که با سرفه‌های مکرر، خس‌خس سینه، تنگی نفس، محدودیت فعالیت و افزایش دفع خلط به دنبال تماس با دود سیگار، مواد نگهدارنده و رنگی موجود در سس‌ها، فست‌فودها،‌ ژله و بستنی ایجاد می‌شود.