نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اطلاعات کلی از آووکادو Avocado پایگاه خبری لقمه: هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشت...

  نکات تغذیه‌ای برای جلوگیری از ابتلا به کرونا/چرا خوردن غذاهای مدرن در وعده سحری توصیه نمی‌شود؟‌ پایگاه خبری لقمه: منصور رضایی متخصص تغذیه در برنام...

  خوراکی‌هایی که رشد مو را زیاد می‌کنند خوردن سبزیجاتی که به رنگ سبز تیره هستند، سرشار از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رستوران‌های کرمانشاه چه بخوریم؟ برای اکثر ما اتفاق افتاده که وقتی به رستوران می‌رویم نمی‌دانیم کدام غذا را سفارش بدهیم و این موضوع وقتی مهم‌تر می‌شود که در سفر باشیم و در این صورت است که به دنبال بهترین و معروف‌ترین غذاها و رستوران‌های یک شهر می‌گردیم.
فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که مصرف آن برای بدن انسان ضروری است. این ماده به ساخت و بهبود عضلات بدن و استخوان‌ها کمک می‌کند. رژیم‌هایی که حاوی پروتئین بسیار بالایی هستند خطرات متعددی را برای بدن انسان به همراه خواهند داشت. در این مقاله ما قصد داریم به این خطرات بپردازیم.
گوشت پرندگان سموم هوا را دفع می‌کند/تقویت ریه با سنگک یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: در ایام آلوده هوا بهتر است مواد غذایی دارای ویتامین A، E و C مصرف شود. غلات سبوس‌دار مانند نان سنگک، ریه را تقویت می‌کند و گوشت ماهی و پرنده نیز در جذب اکسیژن و خنثی‌کردن آلرژن‌های محیطی مؤثر هستند.
«گزنه» گیاه خاردار پرخاصیت یافته های تازه نشان می دهند، گیاه گزنه فرایند متابولیکی بدن را فعال و به عملکرد کلیه‌ها کمک می کند.