نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  78 درصد کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D3 رنج می برند/آسم در کودکان جنبه آلرژیک دارد پایگاه خبری لقمه: دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس‌...

  بهترین روش برای سفید کردن دندان کدام است؟ خیلی اوقات افرادی را می‌بینیم که ظاهر بسیار زیبا و...

  راه‌حل تـرك شیـــــرینی خوردن شیرینی شاید یک عادت باشد، اما باید توجه كرد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نوشیدن چای با قند، کم ضررتر از خرما و کشمش و توت خشک! بیشتر افرادی که چایشان را با تعدادی خرما، کشمش، توت خشک و…می‌خورند، حدود ۶۰-۵۰ کیلوکالری انرژی دریافت می‌کنند.
درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.
حذف گوشت از رژیم غذایی ممكن‌ نیست در علم تغذیه، هرمی غذایی وجود دارد كه نشان می‌دهد، روزانه از هر نوع ماده غذایی به چه میزان باید استفاده كرد.