نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر كفیر بر پوست و مو یكی از نوشیدنی‌‌های بسیار مفید كه در بحث تغذیه بسی...

  پیاز خواص آنتی بیوتیکی و ضد مسمومیت دارد یک متخصص تغذیه در گفت‌وگویی در مورد مزایای مصرف پی...

  مصرف روزانه دو قاشق عسل تضمین کننده سلامتی است عسل یکی از مواد غذایی بدون ضرر است و حتما باید روز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.
آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
میگرن و دانستنی هایی درباره آن یک متخصص مغز و اعصاب با تاکید بر اینکه کاهش آب بدن به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده سردرد در تابستان است، گفت: کاهش آب بدن در تابستان به علت تعریق فراوان است به همین دلیل باید روزانه آب به صورت اندک اندک و بافاصله مصرف شود.
7 نکته برای غذا خوردن در رستوران پایگاه خبری لقمه: فرقی نمی‌کند که در یک فست‌فود غذای مختصری بخورید و یا در یک رستوران بزرگ شام میل کنید؛ لازم است که منو را با دقت بخوانید به ویژه اگر طرفدار تغذیه‌ی سالم هستید و به غذایتان اهمیت می‌دهید.