نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغ...

  چربی شکمی خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد خطر ابتلا به دیابت در افرادی که چاق هستند و چربی ا...

  آب سیب، مسهل یا یبوست زا؟ ارزش غذایی:۲۵۰ گرم آب سیب شیرین نشده حدود ۱۱۴ کالر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با خواص گوشت شترمرغ پایگاه خبری لقمه: گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.
رژیم غذایی برای عضله ای شدن شكم یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد از ادامه رژیم‌های غذایی خودداری کنند یا هر وقت اسم رژیم به گوششان رسید فرار کنند این می‌باشد که این افراد تا به حال به صورت علمی و اصولی اقدام به تنظیم رژیم نکرده‌اند بلکه به صورت یکباره هر آنچه در سبد غذایی شان بوده حذف کرده‌اند و شوکی بسیار بزرگ را به مغز خود وارد کرده اند که سبب نفرت و ترس از رژیم شده است.
نگهداری طولانی غذا در فریزر، مواد غیر پروتئینی را سرطانی می‌کند یک متخصص تغذیه، با تاکید بر خودداری از نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در یخچال و فریزر گفت: نگهداری مواد غیرپروتئینی در فریزر برای مدت طولانی، ترکیباتی ایجاد می‌کند که سرطان‌زا هستند.
نون با کچلیک و یک استراتژی غذایی پایگاه خبری لقمه: کلیپ کچلیک ثابت می کند که صنایع غذایی و رستوران های ما می توانند با بهره گیری خلاقانه و سالم از طریق ساخت کلیپ های سرگرم کننده به تبلیغ محصولات خود بپردازند